Allt & inget..

image213

Idag blev det en väldigt lugn & skön söndag. Jag & liam har bara kollat lite på film disney film då ;) Sen har vi varit ute & gått han fick lite luft & jag lite motion, är så jävla drygt att inte få träna får fan PANIK! Men måste ju som sagt gå 6 veckor efter Körtelfebern eftersom det tar Körtelfebern 6 veckor att helt försvinna. & det är så drygt, känns som man gått upp en jävla massa kilon när man bara sitter här hemma. & jag som lyckats bli av med typ 8 kilo på två månader & nu känns det som att man gått upp en massa. Men det blir iallafall att börja träna ordentligt igen så fort jag får, måste ju vara i form till magaluf ;)
Men nehe Liam sover så jag ska duscha & sen se en film & som vanligt blir det mer bloggande senare ikväll !

Over and out.




Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Haha... ja, så är det minsann..;)

2008-04-06 @ 19:44:26
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0