Äntligen fredag ;)


Äntligen fredag åh jag är så glad & på strålande humör ;) Känner på mig att det kommer bli en toppen kväll med brudarna! Liam sover middag så tänkte bara blogga lite snabbt & sen ta tag i & packa grejerna jag ska ha med mig till stan. Ska lämna Liam hos mormor vid 3 & sen tar jag bussen vid 4 in till stan. Tänkte hinna sola också, kan fan inte minnas när jag solade sist börjar ju bli blek igen så dags att få lite färg tyckte jag ;) Har lite beslutsångest med vad jag ska ha på mig, känns som jag har sjukt mycket kläder men ändå har jag alltid samma problem med att välja känns som man tröttnar på allt man har, dags att shoppa en del nytt snart tror jag ;) Men nehe nu har jag inte tid att sitta framför datorn, men ha en toppen fredag vilket jag ska ha ;)
& ska försöka komma ihåg att ta med kameran & framförallt försöka komma ihåg att ta kort , hehe!

Over and out.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0