EMD !



Torsdag vilket betyder att det snart är helg , äntligen ;)
Idag blir det lugnt, jag sitter just nu & bloggar & liam sover middag. Sen ska vi väll ta oss ut i det fina vädret & i övrigt blir det bara hushållssysslor, städa,tvätta & diska inte det roligaste direkt men skönt att ha städat inför helgen. Imorn Blir det Hotell högland för att kolla på EMD, inte direkt min favorit grupp men visst är dom bra & killarna är riktiga hetingar så blir nog en toppen kväll, längtar iallafall till imorn ;)
Men nehe nu ska jag ta & göra iordning lite lunch men bloggar som vanligt vidare senare, bloggberoende.se ha ha!

Over and out.


Postat av: Tobias

svar: sant, jag älskar stop and stare :D

2008-04-10 @ 14:22:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0