En helg i Storstaden ;)


jaha nu sitter man framför pappas dator i malmö & fördriver tiden lite ;)
Igår han vi inte göra så mycket när vi kom ner, Liam spanade in pappas hus & alla hans grejer & sen var vi ute & åt middag på min favorit restaurang här nere, så gott. Var nog inte hemma hos pappa igen förrän klockan var 10 så då var min lilla kille jätte trött men han var glad & lycklig hela kvällen, trivs i Malmö ;)
Idag sov både jag & Liam till klockan var 9 as skönt & i övrigt har vi spenderat mesta delen av dan utomhus i solen, Liam har sparkat boll med morfar, det gäller ju att börja i tid om man ska bli fotbollsproffs ;)
Sen har vi varit i Staffanstorp & ätit middag hos min farmor & farfar gott som alltid, mysigt att komma dit var ett tag sen & dom har ju inte träffat Liam på jätte länge så dom var så glada över att få tillbringa tid med honom.
Sen har vi suttit allihopa hemma hos pappa & kollat på Körslaget & ätit godis & vid halv 10 fick jag iallafall Liam i säng & då fastnade jag här vid datorn precis som jag brukar ;)
Känns otroligt skönt att vara nere i Malmö trivs verkligen här som fisken i vattnet. Blir nog säkerligen en flytt hit ner tids nog, vilket jag har haft i baktankarna länge. Jag & Kenneth pratade ju om att vi skulle flytta ner hit, vilket inte kommer hända nu! Men jag gör nog det tids nog, saknar mina rötter helt enkelt, Malmö för mig känns ju faktiskt fortfarande som hemma ;)
Kändes konstigt igår när man gick & la sig i pappas extra rum bara jag & Liam, sist jag sov där gjorde jag & Kenneth det ihop så på något sätt just inatt kändes det som att vara tillbaka i det förflutna kändes lite som att jag väntade på att Kenneth skulle komma & lägga sig.
Det har varit en del saker här nere som fortfarande påminner om Kenneth konstigt men sant ! Men iallafall har so far varit en underbar & skön helg i Malmö, ska ta & krypa i säng nu eftersom det blir en lång dag imorn först shopping på Mobilia  sen mer släktingar att träffa !
Så mer bloggande blir det väll någon gång under morgondagen.

Så godnatt..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0