Fredag kväll..


Jaha då har jag ätit lite godis & kollat på film en lugn & skön fredag kväll, Liam somnade redan halv 7 ikväll så skönt ;) Ska kolla på lite oth också tänkte jag innan jag ska sova men bloggberoende som man är måste man ju blogga först! Som sagt idag har det varit lugnt, hela denna helgen blir lugn & skön, mys med liam ;)
Längtar tills nästa helg, fredagen är det EMD på hotellet & sen kommer tivolit till Nässjö så det kommer lätt bli en toppen helg , har ju inte träffat tivoli folket sen det stängde för säsongen förra året så det kommer bli så kul ;) Saknar ju faktiskt fortfarande det livet lite, ibland !
Sen på Lördag kommer Kenneths mamma & dom & ska träffa Liam, kommer kännas ganska konstigt måste jag erkänna men jag är jätte glad att dom valt att vara en del av liams liv även om Kenneth inte har tänkt & vara det. Liam har en pappa som har valt bort honom & jag är glad att inte dom gör det. Men som sagt kul att dom kommer men lär ju kännas lite konstigt, svårt att förklara men iallafall !
Så i vilket fall blir nästa helg en fullspäckad helg vilket jag ser fram emot ;)
Men nehe nu ska jag krypa ner i soffan igen & vara lite onyttig, men lite choklad ibland är aldrig fel !

Over and out.

image226






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0