Helgen som gått..


Fredag..

Har varit en så händelserik helg att jag inte riktigt vet vart jag ska börja, Men fredagen spenderade ju jag då i Nässjö förfest hemma hos Madeleine vi firade Caroline som fyllde år, trevlig förfest med brudarna vill jag lova;) Sen bar det av ner till tivolit för att åka karusell & i just den stunden blev vi en blandning av barn & fjortisar igen om så bara för en stund, hehe ;) Vet inte hur många gånger vi åkte waltzern tror jag tappade räkningen hehe. Men shit vilke minnen & känslor som dök upp bara man såg tiovolit men mer om det sen, blir ett blogg inlägg om tivolit också, självklart ;)
Emd var iallafall bra, lite överdrivet kändes det som ibland. Fan folket var hysteriska & vilket jävla drag. Kändes mer som att det var någon världskändis som skulle komma på besök än 3 killar från idol. Men visst fan lyckades dom underhålla & få igång publiken utan tvekan, dom körde en blandad mix av låtar dannys Tokyo, Eriks I can´t say I´m sorry & sen Emds låtar all for love & jennie let me love you. Någon eller några mer låtar har jag för mig dom körde också men minnet sviker mig lite ;) & måste ju också tillägga att Mattias är fan riktigt jävla het,ha ha! Vi stog ju längst fram vilket var bra men man kände sig helt förstörd & färdig när dom spelat klart efter att folk tryckt på en från alla håll & kanter hur länge somhelst. Att jag inte nitade bruden som stod bakom mig ska hon vara glad för för hon var ju helt jävla blåst, åh jag är fortfarande irriterad på henne. Men iallafall för att göra en mycket lång kväll kort så var det en jävligt lyckad kväll, en toppen kväll ;)
& när krogen stängde hämtade ju han mig & sen åkte vi hem till mig. Så skönt att träffa honom var ju ett tag sen & så mysigt med sällskapet, så mysigt att vakna upp med någon tätt intill ;)
Men det var allt jag orkade skriva om fredagen, lägger in några bilder blev dock inte så många eftersom bloggen krånglar..






image320


Lördag ...


På morgonen blev det först mys men sen var det bara att tvinga sig själv upp & fixa till sig eftersom Kenneths familj kom för att vara med Liam, dom kom upp till min mamma så vi var där uppe hela dan, kändes bäst så. Kändes inte rätt att dom skulle komma till mitt hus. Åh då menar jag inget illa jag är jätte glad över att dom kom & hälsade på & Liam var så glad & lycklig. & jag tycker jätte bra om Kenneths familj ingen tvekan om den saken, men jag träffar ju dom för liams skull, för att han ska få ha kvar dom i sitt liv. För min del kändes det jätte konstigt även om det var en trevlig dag så var det konstigt att sitta & äta middag med dom som att inget hade hänt. Just då saknade jag faktiskt Kenneth. Men kanske inte så konstigt? Men som sagt svår känsla att förklara för andra. Men iallafall Liam blev jätte glad över att umgås med dom & det är det viktiga !


Söndag...

Söndagen sov vi ganska länge, skönt !
Sen bar det av till tivolit & Liam var helt i exstas, tror allt det finns lite tivoli gener i den pojken från mamma ;)
Vi gick omkring & kollade, liam åt sockervadd vilket han inte tyckte om. Men när Lillan bjöd på popcorn då blev hon poppis vill jag lova för det älskade Liam ;)
Var jätte kul för Liam att få umgås med Emilio (Lillan & Daniels son) Hela dan, han var helt överlycklig & kan garantera att han sov som en stock hela natten. Trevligt för oss att kunna sitta & fika & käka & så medans barnen roade varandra. Veronica tog bilder på sötisarna med sin kamera så ska lägga in dom så fort jag fått bilderna ;)
Men vi hade iallafall en hel dag på tivolit vilket var jätte kul, som sagt visst saknar man tivoli livet ;)


Men det har ju iallafall varit en händelerik helg & en toppen helg ;)
Finns nog en hel del mer att blogga om egentligen men dehär fick räcka!

Over and out.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0