Måndag..



Idag har jag & liam varit i Eksjö hela dan, åkte in till min bror & hans barn. Liam älskar att vara inne & leka hos dom & sen käkade vi lunch tilsammans, gott ;) Sen åkte vi till kyrkans barntimma, inte för att jag är religös direkt långt ifrån hehe men kul för Liam att få leka med alla barn som är där & han roar sig själv ett tag helt enkelt ;)
Liam somnade vid 7, skönt! Han har börjat bli bättre & bättre på att lägga sig i tid på kvällen vilket jag är glad för man behöver ju sin egen tid ibland också! Men har kollat lite på one tree hill precis som alltid ;) Nu ska jag ta tag i disken & plocka undan lite sånt man får passa på att göra när han sover ! Men som vanligt fastnar jag väll vid bloggen lite senare, ha ha !
Men självklart blir det prison break först <3

Over and out.


image231

Liam & Oliver.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0