Monkey town ;)


Idag har jag & liam varit på Monkey town vilket var riktigt mysigt & Liam älskade verkligen att springa omkring därinne speciellt bollhavet ;) Är ett ställe som jag rekomenderar till er som har barn. Billigt var det också betalade 45 kronor. Fast ju äldre barnen blir detso mer får man väll betala, det var ju ganska billigt att gå dit med Liam eftersom han är så pass liten & inte kan leka på eller med så mycket av grejerna där inne, men han hade kul iallafall ;) & det var ett riktigt trevligt ställe faktiskt dit jag absolut kommer åka någon mer gång !


image217




image225

men nehe dehär blev det sista blogg inlägget för idag nu ska jag ta & krypa ner i sängen & få mig lite sömn vilket jag alltid lyckas få för lite av, hehe ;)

Godnatt.
Over and out.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0