Onsdag.


jaha då var denna onsdagen slut, shit vad fort veckorna går egentligen..
idag har jag inte heller gjort speciellt mycket jag & liam har bara slappat & sen var vi uppe hos mamma en sväng eftersom hon passade oliver så killarna fick leka & äta pannkakor ;)
& jag älskar ju också pannkakor, hehe! Sen har vi varit i stan en sväng & sen har jag ju självklart kollat på fotboll ;)
Har också börjat packa lite smått inför helgen, är ju en del som ska med både mina & liams grejer & jag är fan ingen expert på att packa, jag glömmer fan alltid något, så typiskt mig. Men försöker packa i tid denna gången så allt kommer med ;)
Men nehe klockan är redan alldeless för mycket så dags att krypa i säng.
Godnatt.

Over and out.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0