Onsdag..


Bloggar dåligt nuförtiden I know men vem har tid att sitta inne vid datorn när solen skiner & det är så underbart väder ute, inte jag iallafall hehe .. Men kan blogga ute i solen sen när jag får min bärbara dator ;)
Idag har vi inte gjort speciellt mycket, var hos frissan & klippte topparna på förmiddagen då Liam lekte med mormor, sen har vi i stort sett varit ute & lekt i trädgården hela dagen, jag har fixat med lite som behövdes göras ute & Liam springer omkring överallt som vanligt ;) Han var iallafall helt slut sen & somnade som en stock vid 7 vilket var otroligt skönt så man får lite egen tid på kvällen! Ska också försöka få lite sömn nu känner att jag behöver det, imorn ska jag in till stan & fixa lite grejer sen ska vi träffa Cicci & Melissa för en fika & en promenad på stan & vi håller ju naturligtvis tummarna för att det blir fint väder ;)



image327


mammas badpojke ;)

Over and out.




Postat av: Mathilda

Hej! Ja jag vet, Hade jag inte haft Elliot så vet jag inte hur jag hade klarat detta..

2008-04-24 @ 07:11:25
URL: http://mathildav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0