Oth ;)




Dehär klippet & låten är så bra ;) Från One tree hill då för er som inte fattade det, hehe! Känns nästan lite sorgligt har 2 avsnitt kvar på säsong 4 & sen har jag kollat igenom alla säsonger med One tree hill, eller dom som finns säsong 5 har jag ju bara kollat fram till avsnitt 12 eftersom nästa avsnitt inte sänds i Usa förrän 14 april så jag väntar & längtar, men iallafall har blivit kvällsmys att kolla på några avsnitt varje kväll så nu måste jag hitta en ny serie att gå igenom, eller så får jag börja om från början hehe ;)
& by the way klippet är från säsong 5 avsnitt 9 så ni som inte kollat så långt kanske inte ska titta på detta, eller välj själv ;) Men nehe nu är det dags att sova hör hur sängen kallar på mig & behöver ju min skönhetssömn inför helgen ;p

Over and out.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0