Roadtrip till Enköping..


Jaha den dåliga uppdateringen i helgen beror på att jag varit iväg i Enköping! Fick ett ryck i Fredas at jag kände att jag ville åka iväg, dels träffa Jossan & sen var ju min tivoli avdelning där också ;)
Åkte upp till Mamma med Liam i fredas kväll & nattade honom där & sen åkte vi iväg, Jag & veronica tog oss en road trip som förr i tiden, var mycket trevligt ;) Kom inte fram förrän vid typ 12 ganska sent så fredagen hälsade man bara på alla & sen gick & la sig. Lördagen spenderade vi på marknaden & på tivolit var skit fint väder & as mycket folk & var så kul att träffa alla igen ;) Kvällen var vi nere & åkte karusell & sen blev det utgång på joar där adam tensta spelade, fan känns som jag sett dom hur många gånger som helst nu! Men jag & Ina hade iallafall en bra kväll & vi roade nog dom flesta med våra skämt, ha ha ;)
Söndagen sov vi länge vilket var as skönt, sen var vi nere på tivolit & roade oss & så fort tivolit stängde satte vi oss i bilen & åkte tillbaka hem till verkligheten, känns fan lika sorgligt att åka hem varje gång !
Så förutom att Hon ( inga namnd nämda ) Betett sig förjävligt hela helgen så har det varit en toppen helg !
Jag är så jävla besviken på dig, jag trodde fan inte att du kunde bete dig såhär & speciellt inte mot dina vänner & speciellt inte efter hur långt jag åkt för att hälsa på dig. Jag är så jävla arg & besviken på hur du bettet dig i mina ögon behandlar man inte sina vänner som du gjort i helgen. Vännrna går först killar sen, du har prioriterat kille efter kille framför oss hela helgen så jävla illa. & att du inte ens inser hur illa du bettet dig är det värsta av allt. Du har varit så jävla Ego. Mest av allt är jag nog chockad jag trodde fan aldrig aldrig att du kunde bete dig såhär illa.
Kanske dags att försöka vara någon utan killarna, sluta låta dom definera vem du är & försök hitta dig själv istället. Just nu känns det som att vi vänner är bara något värda tills det dyker upp någon kille & sen är vi totalt bortglömda. & jag tror att om du fortsätter att bete dig såhär så kommer inte dina vänner finnas kvar, för tids nog tröttnar man!
Jag menar som jag, jag har åkt 80 mil i helgen för att umgås med dig & hur mycket har jag träffat dig samanlagt 4 timmar kanske, hur illa är inte det ! & alla grejer du skyllt på är bara dåliga undanflykter, jag vet att beter du dig såhär mot mig en enda gång till så har du inte kvar mig som vän, jag kan accepterea mycket men dehär är förjävligt ! Vad tänkte du med egentligen om du nu tänkte efter alls?!
Du måste sluta att vara så beroende av att ha någon att du skiter i dina vänner, du måste fatta hur du bettet dig & be om ursäkt !

Iallafall tack veronica & Ina för en kul helg <3 & självklart alla andra också..



image330

Rafael, Ina, Frida & otroligt glada Janela hehe ;)

image331image332

Ina höll sig då sysselsatt ;)

image333

Virren ;)

image334

& sen kan man ju undra vem som tagit detta kortet & vad dom tänkte ta kort på, hehe ;)

Men nehe nu började bloggen krångla går inte att lägga in bilder längre & här ids jag ju inte sitta hela natten så just nu får ni vara nöjda med dom bättre några bilder än inga bilder ;)

Men nehe sängen nästa..

Over and out.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0