Tillbaka på hemmaplan..


Äntligen är jag hemma & sitter framför min älskade blogg ;)
Har itne kunnat blogga sen i Lördags, får väll be om ursäkt för det men har inte funnits tid, har verkligen haft tusen saker att hinna med under min vistelse i Malmö , stressigt men kul ;)
Har inte tagit speciellt mycket kort alltid glömt att ha med mig kameran men blev nog ett par iallafall som jag lägger in imorn. Söndagen spenderade vi iallafall på mobilia, blev shopping & shopping alla som känner mig vet att jag älskar att shoppa, Liam tycker väll inte att det är lika kul men han lär sig tids nog heeh ;) Sen träffade vi kusinerna på eftermiddagen & sen blev det sängen tidigt. Måndagen spenderade vi i Folketspark med min Storasyster, en så mysig dag & toppen väder. Liam hade så kul vill jag lova & han åt stora lass med mjukglass ;)
Men som sagt orkar inte blogga så mycket mer om helgen, kan bara säga att det varit en toppen helg men det är också skönt att vara hemma ;)

Over and out.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0