Allt & inget ..



Mitt busfrö ;)
Liam har börjat med att hålla saker bakom ryggen & säga mimmi mimmi & då började jag undra varför han sa mimmi & tänkte ja men det finns säkert en mimmi på dagis eller något men lite senare på dagen kom jag fram till att det ibland lät som ett n istället för m .. så vad min lilla kille menar är ju minmin minmin hehe.. men i vilket fall så ser han för rolig ut när han gör det ;)


Men nehe precis kommit hem, jobbat & hämtat Liam på dagis, tog lite tid idag då Liam inte tyckte det var dags att gå hem hehe ;) Ska väll ta & laga middag strax hade jag tänkt blir nog lasagne idag vilket både jag & killen älskar så det går alltid ner. Snart helg igen, veckorna bara springer förbi. Fast 2 dagar kvar att jobba denna veckan så kommer nog inte riktigt kännas som helg förrän på lördag ! Men helg är alltid skönt ;)
& Eksjö statsfest i helgen också, inte för att jag tror det kommer vara något sådär speciellt egentligen men kommer nog vara en himla massa folk & kul att det händer något i våran lilla stad ;)
Skickade efter kort från fujifilm i tisdas kväll också & idag när jag kom hem från jobbet låg dom i brevlådan, det kallar jag snabb leverans & fina kort får man också .. Så där kommer jag beställa kort fler gånger även om det inte är jätte ofta man orkar ta & framkallakort, hehe ;)
Men nehe nu har jag en kille som börjar bli lite sur & otålig här så dags att börja med middan..

I Be back !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0