hey you !


ångest, ångest - hey my new best friend !
- vissa dagar tänker man bara på tok för mycket. Söndagar & måndagar passar in i den kategorin.

Har varit ganska off idag vissa dagar är man helt enkelt på sämre humör än andra dagar. & sen har det ju regnat konstant hela dan tråkigt men skönt för då behövde man inte ha ångest för att man inte orkat göra något !
Redan inne på andra veckan i augusti vilket får en att inse att sommaren går mot sitt slut inte för att vi har haft jätte mycket till sommar kanske men några underbara veckor med sol har vi allt haft & det har hänt en hel del kul stuff ;)
Har so far varit en lyckad sommar även om man inte varit iväg lite mycket på denna sommaren somjag var förr blir ju lite annorlunda när man har barn så har det iallafall hänt en hel del & det finns en del kvar att se fram emot ;) & jag har ju alla underbara vänner som förgyller mitt liv, you´re the worlds greatest <3


Helgen som gått har varit relativt lugn fredagen spenderade jag hemma bara myste med killen & kollade på film. Lördagen gjorde vi väll minsta möjliga här hemma & framåt kvällen blev jag sugen på att gå ut. Åkte upp & la liam hemma hos mamma vid 7 tiden & åkte sen in till stan. Var väll hemma hos Peter vid 8 tiden tror jag & sen var det byte avkläder på med lite smink & dricka lite cider, blev utgång i Nässjö & sen tillbaka till Eksjö & sova. Ganska lugn kväll som sagt men trevlig ;) & på söndan vaknade man upp käkade lite pizza som vanligt standard när man varit ute, hehe! & sen hämtade man hem lilleman så som sagt lugn helg, skönt !
I veckan som kommer har jag väll inte så mycket inplanerat som det ser ut just nu iallafall men blir väll lite jobb, ska ta en shopping dag också tänkte jag behöver fylla på garderoben lite & att shoppa är alltid kul & bra terapi när man är uttråkad eller vad säger ni girls?! ;) Men nehe dags för mig att börja tänka på refrängen känner att det snart är dags att krypa ner i sängen & få lite sömn på tok för lite sömn nuförtiden!

Over and out !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0