Där dina läppar rört min hud !

Jag vill
att du trycker upp mig
mot en vägg och kysser mig
så brutalt att jag
senare kommer få blåmärken
där dina läppar rört vid min hud ...


Dags för Emma att sova så blir inte mycket bloggande ikväll ska ju upp & jobba imorn så bäst att få lite sömn ! Kvällen igår var toppen, Hade as kul med jankan as usual ;) Satt hemms hos peter & förfestade gick ut en sväng & sen hem till Peter igen. Idag har vi väll gjort minsta möjliga var & hämtade mat från tokyo as gott med vanlig mat ibland & inte bara pizza på söndagar hehe. Sen kollade Jag, jankan, peter & adam på film ! & sen tog vi en tripp till Hemköp inhandlade grejer till tacos & åkte till Anneberg så kvällen har jag spenderat med Jankan & peter, tacos & en film. Mysig söndag kväll & alltid mys med sällskap ;) Men som sagt eftersom min lilla kille somnade redan vid 6 ikväll så lär han vakna tidigt imorn så det är nog verkligen dags för mig att krypa ner i sängen ! Sov gott ;)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0