En mysig hemmakväll !


Jaha här sitter jag hemma i soffan & bara myser har en lugn & skön fredakväll hemma ;)
Har kollat på Ps I love you & gråtit krokodiltårar shit alltså kunde inte behärska mig, men nu har jag väll gråtit för 1 år framöver hehe ;) & sen har jag kollat på 27 dresses också rolig film va tur att jag valde 1 komedi iallafall ;)
Ätit geisha också för typ hundrade gången denna veckan eller något, helt sjukt blir som besatt. Jag kommer in i perioder då jag kan äta en sak om & om igen tills jag tröttnar & just nu är det en geisha period & ni skulle dö om ni visste hur mycket choklad lilla Emma kan äta på en vecka, ha ha! Men sjukt att man kan komma in i sånna perioder då man bara vill ha en sak hela tiden, innan geishan var det toast liksom ;)
Men snart är augusti slut & det betyder också att det bara ska ätas godis på helgen undvika frestelser i veckan ( inte min starka sida ) men det går nog bra ska ni se hehe!
Imorn blir det statsfesten i Eksjö med Jankan & Angelica .. you are great ;)
& sen drar vi la in till Grabbarna & förfesta skulle jag tro, as usual.
Så senast klockan 11 har jag lovat mig själv att jag ska vara i säng ikväll så jag orkar imorn man ska ju först orka roa lillkillen hela dan & sen vara med gänget på kvällen så blir en lång & förhoppningsvis bra dag !

Hoppas ni har/haft en bra freda kväll?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0