för fan dags att röra på fläsket ;)


Har suttit & kollat på film nu & ätit lite godis var så sugen idag att jag inte kunde låta bli, har ju länge sagt att Emma skulle blilite nyttigare av sig men det har aldrig riktigt blivit så undra varför, jo för Emma älskar godis speciellet choklad ;) Nej men på vintern är det rätt lätt att hålla sig någorlunda nyttig & bara äta godis på helgen men på sommaren känns det omöjligt det är ju frestande saker över allt & all god glass man har på jobbet illa illa, så har lagt ner det där med att vara nyttig till sommaren är över iallafall hehe ;) & alla cider man dricker på sommaren är ju också långt ifrån kalorisnål liksom ;)
Men nehe idag har det inte hänt mycket, skit väder fortfarande ! Har haft en handyman här idag som fixat & donat lite kopplat om bland mina grejer hängt min tv på väggen osv blev riktigt bra även om det inte riktigt är färdigt än. Bra att pyssla lite med sånt när det ändå regnar ute så får man det gjort !
Sugen på att hitta på något imorn åka & shoppa typ eller något men får se vad det är för väder imorn när man vaknar & om man orkar ta sig ut !
Men nehe nu ska jag kolla klart på filmen på tvn & sen krypa i säng !

Over and out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0