Girls on the road ;)


Sitter i bilen på väg ner till Malmö, syrran kör liam sover & jag roar mig med datorn så länge batteriet håller, hehe ;)
Men som sagt vi åkte iallafall syrran & pappa lyckades övertala mig så nu är vi på väg ner & ska stanna till söndag! Ska faktiskt bli kul & massor som ska hinnas med ! & Emma har ju med sig datorn så det blir uppdaterat om vad vi har för oss ;)
Fast kändes lite tråkigt att åka hemifrån finns allt folk jag kommer sakna medans jag är borta & sen finns det en person jag saknar som skulle varit med mig ner till malmö, dehär är ju vad vi pratat om. Ledsen att allt är såhär !  Kommer inte vara desamma utan dig !
Men iallafall skönt med lite miljöombyte & skönt att komma till storstaden, komma hem ;)
Men nehe nu ska jag ha koll på vägen & på syrran som kör är ju alltid nervös över att åka med andra när det är mörkt !
Men vill ni mig något är det bara att slå en pling ;)

Malmö nästa...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0