Jävla förkylningar !


Lite off idag så sorry för dålig uppdatering på bloggen, har åkt på någon jävla förkylning & ret hosta som jag inte blir av med så tillbringar dagen i soffan med varm oboy & en filt, mysigt värre & hoppas på att man känner sig bättre snart hatar att vara sjuk & ska ju jobba hela veckan också så hade varit skönt att få känna sig lite kryare.. men iallafall ska återgå till min film men har en del att blogga om så ska försöka återkomma till bloggen senare idag !
Tror jag måste börja ta hand om mig själv lite bättre & bli bättre med min sömn så man skaffar sig ett imunförsvar för annars har jag en tendens att vara sjuk väldigt väldigt ofta på hösten & vintern. Så ska skärpa till mig lite tänkte jag ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0