Love is in the air !


Jaha blev inget jkpg idag så tog en sväng till Nässjö istället inhandlade nytt smink, strumpbyxor, underkläder, schampo & balsam osv lite sånt smått & gott som man behöver ibland ;) Blev inga kläder inhandlat idag dock för ovanlighetens skull brukar ju alltid komma hem med något men nu när det är rea överallt har jag inte tålamod att lulla omkring & leta bland grejerna känns så stökigt på något sätt. Ser fram emot att shoppa igen när alla kläder kommer inför höten mysiga stora tröjor att krypa ner i när regnet öser ner utanför.. känns dock lite deprimerande att tänka så för egentligen vill jag ju inte att sommaren ska ta slut.. skulle ju helst ha sommar hela året typ hehe ;)
Just nu sitter Emma som vanligt med datorn i knät framför tvn & försöker göra två saker samtidigt hehe.. Kollar på benknäckargänget & pratar med lite goingar på msn typ ! Trevlig torsdag kväll & imorn är det fredag igen & så lycklig är jag för det,tänk att det kan vara så underbart med helg ;)
Men nehe nu ska jag väll återgå till tvn tänkte jag..

Over and out.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0