När orden inte räcker till..

Why are the things I want to say not coming out right!
I´m tripping on words.

Det är en ångestfylld dag, sådär som dagar efter felprioriteringar gärna blir. Ångestfyllda.
- vet inte riktigt vad man ska säga när det känns som att orden inte räcker till.
Känner att jag vill prata med dig & hoppas på att du kommer prata med mig. Mer än så kan jag inte göra just nu..
Kan bara säga förlåt !

Men nehe vill inte skriva mer om det nu, så från det ena till det andra..

Helgen i övrigt har varit toppen. Kvällen igår med Grabbarna & Angelica var as kul ;) Angelica & jag är helt klart två galna blondiner & när vi festar ihop har jag då aldrig tråkigt. Var as kul att du kom in igår, får vi göra om snart !

Så förutom det där igår så var det en toppen kväll, lyckad ;)


Men nehe borde sova snart känner jag men känner mig inte så motiverad att gå upp & krypa ner i en tom säng ikväll. Får nog trött ut mig lite till först så jag somnar snabbt sen hatar när man ligger i sängen annars & alla tankarna kommer på löpande band !

Men ska ut & ta mig en cigarett & ringa lite.. terapi samtal en sönda kväll är väll aldrig fel?;)





Postat av: Jossan

Gumman, vad är det som har hänt? Ring mig!

2008-08-11 @ 13:53:15
Postat av: Sandra

inte lätt när det finns så mycket man vill säga men inte kan hitta rätt ord !

2008-08-11 @ 15:55:03
Postat av: Anonym

"I´m tripping on words" vet hur det är !

2008-08-11 @ 16:14:55
Postat av: Caroline

Oftast vid felprioriteringar så vet hjärnan vad man borde göra men kroppen gör något annat ! Inte lätt när något blir fel eller man har ställt till det ! Vet ju inte vad som har hänt men hoppas du löser det! Ring om du vill prata om det, jag lyssnar alltid! puss och kram

2008-08-11 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0