Mina favoriter ;)


Eftersom jag är tom på ord idag & inte känner för att skriva alls så tänkte jag istället tipsa om några av mina favorit bloggar som jag läser ;)

Jenna
- Så jävla skön tjej älskar att läsa hennes bitchiga kommentarer & allt annat kul hon skriver & bäst av allt hon skriver precis vad hon tycker & tänker, jag har blivit beroende av hennes blogg, hehe ;)

Linn
- Vackrare tjej får man ju leta länge efter & hennes blogg är jätte härlig ;) Mysiga inlägg blandat med många vackra bilder.

Bloggkommentatorerna -
- Vill du veta vad som händer i blogg världen så är det denna blogg du ska läsa. Så för oss nyfikna & för dom som inte har ett liv så är ju denna bloggen ett måste ;)

Lily
- Eftersom Emma är väldigt intresserad av sitt hår & det mesta som har med hår & skönhet att göra så är denna frisörens blogg en blogg jag läser ganska ofta ;) Lite mycket reklam grejer men i övrigt en toppen blogg !


Det var dom jag bjuder på idag så har ni inget bättre för er så gå in & ta en titt kan faktiskt vara värt det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0