Beslutsångest !


Jaha då var hotell i filipstad bokat så den 5-7 september ska vi åka till filipstad & roa oss precis som vi gör varje år, ser verkligen fram emot det & jag längtar <3

Sitter här & funderar på hur jag ska göra med Malmö, vill ju åka egentligen men vet inte längre om jag har någon lust eller om jag är på rätt humör & grejer för att ha kul fast kommer jag väl iväg så har jag ju alltid kul men känns som det finns saker hemma jag skulle vilja lösa innan man åker iväg, känns lätt som att man flyr från problemen annars. Men antingen åker jag syrran & liam ner imorn eller på torsdag & stannar till söndag eller så åker jag inte alls, hum som sagt beslutsångest. Kan ju vara kul att komma iväg umgås med släkten träffa vänner & festa någon kväll självklart ;)
Men ska fundera till imorn tänkte jag & sen är det ju dags att ha fattat ett beslut..


Men nu ska jag kolla på never been kissed på 3:an tänkte jag & sen ringa syrran för att prata om Malmö & som vanligt så fastnar jag väll på bloggen sen !



Postat av: Madeleine

Klart du ska komma ner till malmöfestivalen så vi kan ut & härja lite ;)

2008-08-12 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0