Back to reality !


Jaha då var man som sagt hemma igen, blev inte så mycket mer bloggande igår då jag fick sällskap när jag kom hem ;)
Hade varken någon ork till att packa upp igår eller göra någon annan nytta så skönt med lite sällskap & göra ingenting typ äta popcorn & kolla på film ;) Idag har jag varit på dagis med liam första dagen på inskolningsveckan, gick jätte bra. Han blev arg när vi skulle gå hem så kommer inte bli några problem att lämna han ensam där på måndag, hehe !
Fast shit vilka gapiga ungar det finns alltså, glad att liam inte är sån.. peppar peppar ta i trä haha !
Men ska försöka komma i säng i tid ikväll dels är jag fortfarande trött efter att ha varit borta i helgen & sen ska man ju ha ork till att gå med lille man på dagis varje dag bland alla ungar så bäst att få sig lite sömn!

Åh jag vill ha massa mysiga höstkoftar att krypa ner i när det är regn & rusk utanför.. & mys också ;) Även om jag älskar sommaren så längtar jag lite efter att få shoppa hem en massa mysiga höst kläder & vinter stövlar. Insåg idag också att Emma är i stort STORT behov av att köpa nya jeans då alla mina jeans typ är för stora.. men jag köper typ aldrig jeans känns så jobigt & tidskrävande på något sätt tar tusen år innan jag blir nöjd. Men får se till att ta mig tid till det snarast då vädret ute inte direkt är sommar väder längre, så om någon känner att dom skulle stå ut med mig på en jeans shopping dag så hör av er, ha ha ;)

Nehe nu ska jag ta en cigg & ringa ett samtal ;)




Postat av: JENNA

hårfärg är ju skitenkelt att ändra : )

2008-08-19 @ 21:38:08
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0