Blogg.


Jaha dags att blogga igen kanske var ju lite dåligt med det igår ! Var inne i stan igår gjorde en liten snabb shopping & kollade runt lite med Sara & sen var jag Sara & Peter & käkade trevlig dag med lite sällskap & bara snacka lite skit. & liam tyckte det var roligt att va inne i stan & härja lite ;) I övrigt var det en lugn dag. Usch är hur trött som helst idag har haft svårt att sova hela veckan kommer inte riktigt till ro, har sånna perioder då man sover lite dåligare än jag brukar & jag är nog inne i en sån period igen. Får nog börja lära mig att komma i säng i tid så det ordnar till sig, hehe!
Liamsover middag nu så tänkte jag skulle göra mig iordning se om vi kommer iväg till jkpg & ikea idag har en del saker jag behöver inhandla till hemmet & att gå på ikea är alltid kul, farligt dock ibland bränner man på tok för mycket pengar där! Men får se till att hålla i plånboken ;)
Men nehe dags att göra sig iordning då så får vi se hur det blir ..

& fredag imorn, så skönt ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0