Snart helg igen..


Jaha torsdag redan, denna veckan har verkligen gått fort kan ju vara för att man haft tusen saker att göra! Men skönt med fredag imorn ;) & imorn är sista dan på dagis med liam så från på måndag ska han vara där själv vilket garanterat kommer att gå jätte bra !
Igår var jag inne i stan & umgick med grabbarna lite, Peter, Roger, Fidde & Henke. Först satt vi hemma hos fidde & spelade guitar hero vilket jag verkligen suger på vil jag lova, hehe! Nej men vi satt där & drack lite & sen gick vi ner på Tokeyo för att käka mat & dricka lite cider & killarna fick för sig att dom skulle dricka sake (varmt brännvin) som smakde riktigt riktigt illa tyckte ju jag men tydligen inte dom hehe! Var iallafall en trevlig kväll som bjöd på många skratt ;)
Sitter just nu & kollar på Hells kitchen & efter det blir det sängen, så man kommer upp ur sängen imorn! Liam somnade tidigt ikväll så han vaknar väll rätt tidigt då också skulle jag tro !



Min trötta kille..
-  Trodde inte det var möjligt att älska någon så mycket.
Jag älskar honom mest i världen.
<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0