Kärlek i mina öron <3


 
Me <3 musik
& här är några av favoriterna som kommer ut från mina högtalare..


 

Dj ironik - Stay with me.
Rihanna - Take a bow.
Katy Perry - I kissed a girl.
Cascada - Perfect day .
Boyce avenue - Beacause of you.
Fergie - Mary jane shoes.
Chris Brown - Forever.

Bushman - No one else
Heart - What about love.

Takida - Curly sue.

Kick - Fest hos mig ( Sommar remix 2008 )
Haley James - Halo.

Carrie Underwood - Wasted.

Stephanie Mcintosh - You should have lied.

Taylor swift - Invisible.
Sugarland - Stay.
 
Ibland faller jag för låtar alla andra lyssnar på iland faller jag för lite udda låtar,
but hey that´s me ;)

Någon som har någon bra låt att lyssna på som jag missat så tell me?!



Postat av: Lina

Lady GaGa ft. Akon & Colby O - Just Dance är en av mina favvisar !

2008-08-28 @ 23:24:11
Postat av: Anonym

en skön låt ! Lazee feat. Neverstore - Hold On

2008-08-28 @ 23:29:04
Postat av: David

Stay with me är ju as bra !

2008-08-28 @ 23:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0