Allt & inget...


Sitter man & kollar runt på datorn & halv kollar på någon film som går på 3:an är lite halvt uttråkad idag! Fast skönt att bara sitta & koppla av lite ska kolla i skaferiet också & leta efter något gott att tugga på ;) Känns som det hänt tusen saker på senaste men bara för att alla dagarna varit totalt fullbokade med grejer sen i onsdas när vi åkte till malmö & det lugnar inte ner sig förrän till helgen. Så Emma längtar till helgen, absolut ;) Men har som sagt ett ganska fullspäckat schema i veckan med liams inskolning på dagis & allt annat som händer & fötter så blir inte mycket tid över till att bara göra ingenting som jag brukar tycka är så skönt ;) Har lite annat jag borde ta tag i & reda ut också som ju fortfarande inte löst än, men eftersom det är något jag inte velat ta på telefon så har det fått vänta !
Var inne i stan idag med mamma & lyckades ta mig ork till att köpa jeans provade hur många som helst & spenderade säkert 1,5 timme inne på jc men efter ett tag bestämde jag mig för ett par jag ville ha & då fanns dom inte i rätt storlek, så illa. Men eftersom byxorna är i lite baggy stil så funkade det med en storlek för stora så det blev dom, så nu är Emma 1500 kronor fattigare & ett par jeans rikare ;) lite mycket för bara ett par byxor egentligen men om man tänker efter på hur länge man kan ha ett par jeans & hur ofta man använder dom så är det inte så mycket ! Men ska ta & gå omkring hemma i byxorna imorn & spegla mig lite för & se så jag är helt säker på om jag vill ha dom !
& sen har Emma bestämt sig för att nu får det verkligen vara slut på shoppandet så jag ska ha en månad med shopping förbud, en hel månad utan att köpa något! Om jag fixar det, svar vet faktiskt inte hehe men ska försöka jag har köpt så sjukt mycket kläder på senaste att det är skrämmande, jag måste sluta bränna så mycket engar på kläder & skor. Men vad gör man när man älskar kläder & skor?;)
Men som sagt vi får se hur det går med mitt shoppingförbud, ser ni mig shoppande på stan så säg till mig hehe!

& en annan sak jag funderat på, just nu är om jag ska klippa mitt hår lite kortare eller om jag ska sätta i nytt löshår. Är just nu utan löshår för första gången på jag vet inte hur många år & jag känner mig naken. För mig har det alltid varit en del av mig en del av min image liksom ;)
Men som sagt nu är jag verkligen i valet & kvalet om jag ska sätta i nytt eller klippa kortare ett tag, är sugen på lite kortare & när jag tröttnar på det kan jag ju alltid sätta i löshår igen ;) Men som sagt ska nog fundera på saken ett par dagar till innan jag bokar tid hos frissan !



 

Är lite sugen på att klippa det ungefär som Lauren har på denna bilden, tycker det är snyggt ;)




Postat av: Madde

klipp det så, skitsnyggt ju!

2008-08-19 @ 22:55:46
URL: http://honungsvatten.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du skulle passa as bra i det;) & trivs du inte så är det ju bara att sätta i lösår igen! Att förändra sig lite är alltid kul..

2008-08-19 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0