Ännu en fullspäckad dag ...


Du är som dom där låtarna man fastnar för vill sätta på repeat och lyssna på
om och om och om igen och det finaste är att jag får gilla dig hur mycket jag vill ;)

Jaha ännu en dag nere i Malmö har paserat idag har vi varit hos farmor & farfar ätit god mat, firat lite jul & ätit en massa onyttiga saker igen haha ;) Haft en mysig dag & liam var helt slut så han somnade som en stock ikväll ! Mysigt att träffa alla här nere som man inte ser så ofta men samtidigt ganska stressande & utmattande då man ska hinna med så mycket & så många på så kort tid ! Men iallafall en dag kvar här nere imorn och sen bär det av hemmåt igen, jag älskar verkligen malmö always have always will men det ska bli underbart att komma hem ;)
Men dags för mig att göra mig klar & sedan krypa ner i sängen så mer bloggande än såhär blidde det inte idag!

Over and out ...


btw antalet läsare har ju börjat bli väldigt många vilket absolut är jätte kul, men ibland tycker jag allt att det kommenteras lite för lite så skärpning en rad eller 2 ibland har ni nog tid med ;)  Kan ju vara kul att få ett litet hum om vilka det är egentligen som läser bloggen !?

Postat av: Annie

jag är en av dom som råkar titta in då och då :P so you know ;) hoppas allt är bra och god jul :)

2008-12-21 @ 12:37:46
URL: http://annieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0