Börjar man bli gammal?!



FÖR GAMMAL FÖR UNGDOMSMOTTAGNINGEN...
Häromdan insåg jag att mina p-piller snart är slut.
Då insåg jag även att jag är för gammal för ungdomsmottagningen, jag trodde man fick gå dit så länge man ville men uppenbarligen inte ! noll koll har jag ;)

Bara ännu en grej på listan över att jag börjar känna mig gammal haha !
Betyder det att jag ska börja säga "menstruationscykel" istället för "lingonveckan"? ;)
Nej men ibland är det skrämmande hur fort åren passerar förbi, minns min 18 årsdag som att den var förra månaden.

Men nehe torsdag imorn & denna veckan har faktiskt gått ganska snabbt & glad är jag för det då jag vil ha helg nu helst !
Imorn blir det shopping i jkpg med yankie, behöver fylla på garderoben lite (egentligen inte hehe) & sen behöver jag inhandla lite julklappar också, för en gångs skull är jag inte ute dan innan applåd för mig ;)
Men nehe dags att hoppa i säng då jag ska upp skrämmande tidigt !

Over and out.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0