Malmö ;)


Jaha då är man nere i malmö igen, träffa släkten fira lite jul osv.. ganska mysigt faktiskt ;)
Imorn blir det en sväng till trianglen eller mobilia för att köpa lite julklappar tänkte jag känner att det är dags. Jag & jankan var ju & skulle handla julklappar i jkpg förra veckan vilket inte gick något vidare då jag bara köpte 2 & jankan inga men vi köpte på tok för mycket till oss själv haha, så typiskt mig ;) Men imorn ska jag försöka vara lite seriös & få det gjort ! Men nehe trött som fan efter att ha kört idag & haft en liten kille som inte ville somna förrän 10 så nu är det dags för mig att krypa ner i sängen & försöka få lite sömn, men gud vad jag saknar min säng redan! Håller med om att borta är bra men hemma är bäst ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0