this is love <3

Ligger här i soffan & bara myser & kollar på en av världens vackraste love storys, självklart menar jag Titanic. Blir ju lika ledsen varje gång man kollar på den & han dör, fan vad blödig man är egentligen haha! Jag har väldigt lätt för att gråta & vad gäller kärleksfilmer & sorgliga filmer så gråter jag typ jämt är något magiskt för jag kan då helt enkelt inte låta bli ! Men denhär filmen är ju helt underbar<3 Önskar bara att A hade varit här också så jag hade fått mysa lite, blir man ju väidigt sugen på när man kollar på en sånhär kärleksfilm ;)

Några av mina favorit kärleksfilmer ...
- Love actually
- The holiday
- Moulin rouge
- Armageddon
- When a man loves a women
- P.S i love you
- A walk to remember
- Notebook
- Bodyguard
- Dirty dancing
- Skönheten & Odjuret .






Without love life make no sense ... 





Postat av: Jannike

Igår så chillade jag lite med Oskar bara..hade massa bra snack o grejer hoho :) trevligt trevligt !

Läste att du dratt till Malmö ;) Hoppas du får det mys där vännen ! Puss&hug

2008-12-17 @ 23:55:38
URL: http://yankaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0