Allt & inget ...


Emma & jankan sitter på mc donalds...

Jag sitter & äter min mat & sitter & kollar på jankan som i 10 minuter sitter och ler för sig själv.
Jag - vad sitter du & ler åt ?
Jankan - Gud vad jag älskar mc donald !
fan vad jag garvade lät så jävla kul haha ;)
Love you vännen ! ;)

Har varit en otroligt mysig helg, är så lycklig i din närhet <3
Men kommer bli tomt att gå & lägga mig ikväll utan dig ! 

17 dagar kvar till nyårsafton sjukt hur fort tiden går. Kan inte riktigt fatta att dehär året faktiskt är på väg att ta slut, att det snart är dags att fira in ett nytt år ! Detta året har varit ett av dom jobbigaste jag någonsinn har upplevt & det har varit en känslomässig bergodalbana utan tvekan samtidigt är jag nog starkare nu som person än jag någonsinn varit. Men jag tror & hoppas att 2009 kommer ha många underbara stunder att bjuda på ;)

Men nehe nu ska jag mysa ner mig i soffan äta lite dill chips dricka massa coca cola & kolla klart på svenska hjältar galan, så rörd man blir <3

åh btw blir vansinnig här då jag inte kan hitta sladden till kameran.. förra veckan var jag av med min tvdosa en hel vecka & denna veckan är det min kamera sladd antingen är jag otroligt slarvig helt enkelt eller har jag minne som en guldfisk eller kanske en blandning av båda haha ;) Nej men stör mig på att jag inte kan lägga in bilder från kameran !!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0