Allt & inget ...


Kanske dags att blogga lite igen..


Haft en lugn & mysig hemmahelg med tacos,godis,film & en massa mys har varit underbart !  

- Du vänder upp & ner på min värld just nu, skrämmande som fan but I like it ;)

I övrigt är det ganska lugnt just nu, min lilla kille blir piggare för varje dag som går men är inte riktigt redo för dagis än så han blir nog hemma ett tag till, man vill ju inte utsätta han för en massa nya bakterier det första man gör så då får han hellre vara hemma ett par dagar extra för säkerhetsskull. Dagis är ju just nu rena bakteriefabriken haha!

Börjar få lite små panik inför julen nu, inför julafton var ska man va osv.. dags att börja inhandla lite julklappar kanske fast som vanligt kommer jag väll springa & göra det dagen innan, så typiskt Emma haha. Har även lite nyårspanik en kväll man har så jävla höga förväntningar på men det blir ändå aldrig som planerat, kanske dags då att inte planera något alls eller? Jag & yankie var ju lite sugna på en nyårskryssning kanske. Annorlunda & säkert skit kul men vi får se ;)
I vilket fall så kan denna julen & nyår omöjligt bli sämre än förra året *peppar peppar ta i trä* nej men vid denhär tiden förra året mådde jag inget vidare & levde ju som dom flesta som läser min blogg vet i ett hemskt förhållande som inte var bra för varken han eller mig. & jag började dehär året som singel 1 januari 2008 släppte vi taget & gick vidare, tufft jobbigt & känslosamt men det bästa som någonsinn kunnat hända utan tvekan ! Vägen tillbaka var jobbig & hade många mer hinder än jag förväntade mig, men jag kom till andra sidan stronger than ever ;) 

& har även lite ångest för att avsluta dehär året utan dig vännen, mitt fel I know. Men önskar jag kunde hitta ett sätt eller något jag kunde säga som kunde göra det bättre ?!  miss you honey <3

Lite små ångest också för att jag vet att när detta året är förbi så åker antagligen yankie iväg för att jobba som au pauir ett år & tro mig vännen det kommer bli ett långt år, kommer sakna dig mega mega mycket ! Våra helt crazy utekvällar med galna påhitt & våra underbart lata söndagar med en massa skräpmat & riktigt tjejigafilmer <3

Hum helt plötsligt blev detta ett litet små sentimentalt inlägg eller vad man ska kalla det, får skylla på att det är söndag & att jag lätt blir lite sån på söndagar, konstigt men sant haha!
Men nu ska jag fortsätta kolla på One tree hill & äta Ben & jerry´s chokladglass .. love it <3





Postat av: Jannike

Vännen min! Blir också sentimental här hehe :'D Kommer sakna dig hur mycket som helst, vet egentligen inte hur jag ska klara mig utan dig ! Piff utan sin Puff liksom :O Men jag vet att vi kommer klara dethär och att det kommer gå bra. För vi kommer alltid ha varandra oavsett hur många mil det är emellan oss. Och du kommer väl kanskeee o hälsar på hoho ? ;) Love you

2008-12-07 @ 22:27:48
URL: http://yankaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0