Folk överallt !


Varit iväg & inhandlat dom sista julklapparna idag så nu är man äntligen färdig men shit vad jag hatar att shoppa när det är folk överallt & va är det med att alla människor måste gå i slowmotion, move it liksom .. Nej men i vanliga fall kan det vara skönt att i lugn & ro i timmar bara gå runt & shoppa men idag när jag kände att jag hade mycket att fixa & lite tid så blir jag tokig på alla slowmotion shoppare som bara går & lullar överallt & inte flyttar dom på sig heller, Panik !
Men nu är jag iallafall redo för julafton i sista minuten typ som vanligt ;)
Träffade även marren & pratade en stund på stan med, trevligt trevligt !
Skulle även ha hunnit med att sola idag tänkte jag då jag känner att det verkligen skulle behövas men hann inte det så får se om man kan hinna med det imorn eller kanske på torsdag, man vill ju ha lite färg så an ser fräsch ut ;)

Sen har ju jag & jankan pratat en bra stund idag om våra juldan planer att man kan ha så svårt att bestämma sig ibland haha! Men som det ser ut nu blir det ju jkpg vilket jag ser fram emot & vi brukar ju ha kul ihop var vi än är så det blir säkert en toppen kväll & att få träffa A också ska bli underbart ;)
Men nehe dags för mig att sova ska in till sjukhuset i jkpg imorn då liam ska gå på återkontrollen eftersom han varit inlagd så är väll lika bra att försöka å lite sömn så man inte är allt för trött.

- Saknar dig !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0