Vem är du utan dendär cigaretten ?!


Jaha då var man tillbaka hemma, jävligt underbart måste jag erkänna ;)
Idag har också varit fullt upp firat lillejul med bror & familj, riktigt mysigt faktiskt & det gick vilt till när barnen skulle öppna sina julklappar & sen slåss om varandras haha uppenbarligen ville alla ha vad den andra fick ;)
Bara 2 dagar kvar till julafton, mys.. lite snö dock hade ju inte skadat blir ju inte riktigt dendär rätta julkänslan när man vaknar på morgonen om det inte är någon snö ! Men så länge jag får massor med julskinka & julgodis så är jag nöjd ;)

Börjar också få lite panik över mitt nyårslöfte, har ju lovat att jag ska sluta röka. Men för varje dag som går närmare nyårsafton så börjar jag fundera på hur i helvete dehär ska gå & om jag kanske tagit mig vatten över huvet? haha ;)
Jag menar har rökt i nästan 10 år ( illa jag vet ) men så vem är man utan dendär cigaretten? Det är ju underbart med en cigarett när jag stigit upp, en efter maten, sista ciggen på kvällen, när man festar, som tröst när man är nere & bäst av allt en cigarett efter sex ;) hur ska jag klara mig utan det ? Fast jag känner verkligen att det är dags att sluta det är skadligt & kostar en jävla massa pengar & kallt som fan att gå ut & röka på vintern.. men börjar tveka på om jag fixar det. Kommer ju få ett sånt jävla humör att inte en enda människa kommer vilja umgås med mig eller komma i närheten haha! & sen skulle man väll gå upp 10 kilo också på grund av att jag skulle ju små äta en massa godis & skit istället ! får nog ta mig en funderare på dehhär ;)
övriga nyårslöften Emma tänk att ge iår är ..
- Enbart godis på helgerna förutom lingonveckan då måste man ju få äta choklad haha ;)
- Mindre pengar på shopping, ska försöka hålla mig till min planerade budget, wish me luck because i need it, haha!
- Se till att dra mig iväg & träna alla gånger jag planerat det & sluta fuska!
& dom nyårslöftena får nog räcka för iår & så hoppas Emma på att jag kanske lyckas hålla iallafall ett , fast grejen med nyårslöften är väll att dom är till för att brytas, right?;) eller inte haha!



Nickelback - Gotta be somebody <3

Tonight, out on the street, out in the moonlight,
And damnit this feels too right,
It's just like deja'vu,
Me standing here with you,
So i'll be holdling my own breath,
Could this be the end,
Is it that moment when,
I'll find the one that I'll spend forever with.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0