Allt & inget..


jaha här sitter jag framför datorn som vanligt ;)
Har vänt soffan mot datorn & ligger & kollar på one tree hill, as bra! Tröttnar aldrig på att kolla på den serien, kan kolla om & om igen. Precis duschat & krypit ner i mjukis byxor & en av kenneths tjocktröjor, mycket störe & skönare än mina, att killars mjukiskläder alltid är skönare än ens egna, haha ;) Iallfall skönt att bara ligga i soffan under en filt & ha mys. Varit i stan idag , shoppat lite & hälsat på min bror med familj så liam fick leka av sig lite, han verkligen älskar deras stora lekrum med alla leksaker så man kan ju säga att han somnade gott sen.
I övrigt har det inte hänt mycket idag & helgen blir också lugn.
Nästa helg ska jag & jossan ha en helhelg ihop vi ska iväg på en road tripp till örebro, umgås äta gott & roa oss, jag längtar så sjukt mycket. Kommer bli så jävla kul ;)
& ska till frsören med i veckan så man blir snygg i håret igen, lika kul varje gång. & man känner sig så fräsch när håret är fixat ;)
Men nehe nu ska jag faktiskt återgå till att lägga mig i soffan & kolla vidare på OTH, sen blir det sängen för min del !


Over and out..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0