Är dehär ett skämt eller?


fan vad arg jag blir på dig & på mig själv för att du lyckas göra mig så arg. Hur fan har du mage? Du kan inte skicka ett enda sms för att höra hur din son mår, inte skicka sms eller ringa för att göra rätt för dig pengamässigt osv. Men du ringer & skickar sms för att veta vad det är för ingredienser i baconröran vi brukade laga. Är dehär ett skämt eller?
Trodde du jag skulle hoppa av lycka när du ringde glatt svara vad det är i den så du kan äta den med din nya brud, yeah right?!
Jag menar du kan bete dig som ett svin osv, skita i din son & göra vad du vill. Men till du kan bete dig vuxet nog & ta ansvar för dina handlingar & sluta fly som en rädd fågel, till den dagen pratar jag bara med dig om jag måste. Den dagen kan du & jag prata som två normala människor, den dagen kan man ringa en vän & fråga vad det är för ingredienser i en röra. Men tills dess att den dagen kommer så låt bli är du snäll.
Lågt egentligen behandla oss som luft, spotta på oss sticka osv men när du & din nya familj är hungriga då passar det att höra av sig.
åh svar ja jag vet att jag kanske överreagerar & jag hade en dålig dag redan innan, men det dehär var ju droppen!
Men som sagt i min blogg skriver jag vad jag vill & jag var tvungen att avreagera mig lite.
& när jag varit arg färdigt kommer jag nog skratta åt saken för fy fan vad komiskt !
Fast vet inte varför jag blir så förbannad om det är för att jag älskar dig, för att jag hatar dig eller för att jag vet att vissa saker är helt enkelt inte okej?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0