Borde sova..


Borde sova, borde sovit för längesen egentligen. Är hur trött somhelst men ändå vill jag inte lägga mig. Ikväll är en sån kväll då sängen känns mer tom än någonsinn ikväll är en sån kväll då jag gärna hade haft någons kropp att krypa nära, få närheten & somna i någon annans armar. Det är vad jag hade behövt idag. Antar att man kan säga att idag har varit en sån tuff dag då allt känns jobbigt & jag vet egentligen inte ens varför. Vissa dagar är sånna helt enkelt. Vissa dagar saknar man mer än andra, eller är det inte så det är?!
Man kan väll inte altlid orka vara på topp. Veckorna passerar & dagarna går upp & ner. Livets bergodalbana helt enkelt. Resan har sina höjdpunkter men även sina dalar.
Men ska iallafall tvinga mig själv nu till att gå upp & sova eftersom jag vet hur trött jag kommer vara när klockan ringer imorn, men inatt önskar jag att jag hade haft ditt sällskap !


Over and out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0