Man blir ju besatt ;)

image155


Sitter & laddar ner & kollar på en massa avsnitt med one tree hill, måste erkänna att jag blivit lite besatt eller det har jag nog alltid varit, men det är så bra ;) Har kollat på fram till avsnitt 8 av säsong 5, avsnitt 9 sändes i usa igår så jag hoppas det snart dyker upp på min dator ;) men tills vidare får man nöja sig med att kolla på favoritavsnitten av dom andra säsongerna. Ska faktiskt ta & beställa hem alla boxarna snart ett måste för ett oth fan som mig;)
Det enda tråkiga är att alla avsnitt jag tittar på nu får jag kolla på på datorn eftersom jag inte vet hur man bränner ut det, sånt gjorde Kenneth till mig. Så hade jag kunnat så hade jag nog ringt & bett Kenneth komma hit & hjälpa mig, fast tror inte det blir så populärt så jag låter bli ;) ställer soffan framför datorn istället, Annars får jag ringa någon hunk som kommer hit & visar mig hur man gör & som samtidigt kan hålla mig lite sällskap, hehe!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0