Fredag ;)


Fredag äntligen, inte för att jag ska göra något speciellt idag men av någon konstig andledning så går man runt i något lyckorus på fredagar det är så skönt att det är helg helt enkelt ;) Ikväll ska väll jag & liam bara mysa & när han somnat antar jag att jag ska se en film eller 2 ;) Börjar ju jobba vid 10 imorn så ska bli skönt att bara ha en riktig slapp kväll är behövligt efter veckan ! Skulle jobbat idag också men blev inte så eftersom jag inte hade barnvakt det är ju det jobbiga nu när man jobbar att man måste ha någon som passar Liam. Fast jag jobbar ju inte jätte mycket än så det är rätt lungt ! Men 18 augusti börjar iallafall Liam på dagis ;)
Men nehe dags att ta tag i lite disk & sånt medans killen sover middag!
See ya later ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0