Hemmakväll !



Jaha Liam sover & som vanligt sitter Emma med datorn i knät & kollar på tv fast mest datorn som får min uppmärksamhet just nu ;) Har köpt mig en påse godis som jag sitter & tuggar på det är ju fasktiskt fredag !
Imorn vet jag inte vad som händer än, ska kanske åka med peter & grabbarna till västervik är ju vis festivalen i helgen & det är ju alltid trevligt. Fast inget bestämt helt hundra än får hoppas på att peter hör av sig snart så man får veta vad som planeras , men lite sugen är jag nog allt ;) Men det är ju dom där spontana tripparna man tar som brukar bli roligast så kommer vi iväg blir det nog en galen kväll ! Måste åka in till stan ganska tidigt imorn iallafall & besöka systemet så man har något & dricka sen får jag väll roa mig i peters lägenhet tills han kommer hem från jobbet, lyssna på Emma Emma kanske, haha ;)
Nehe har inte mycket vettigt att skriva just nu så dehär får räcka just nu..
Eller en grej till vilken bild jag änska lägga in så funkar det utmärkt men ingen av bilderna från öland, fattar inte varför? Undra om dom inte är barntillåtna haha ;) Nej men skämt & sido har försökt en massa gånger men det funkar inte & blir jävlig irriterad på det !



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0