Malmöfestivalen ;)


Idag har det varit en lung & skön onsdag njutit av det underbara vädret & bara tagit det lungt. Just nu sitter jag & kollar upp tåg biljetter till Malmö, ska ju självklart ner till Malmöfestivalen längtar redan, lika kul varje år ;) Men blir att åka ner på torsdag kväll & hem på söndagen detta året eftersom jag på måndan ska börja skola in liam på dagis vilket jag inte kan skjuta på ! Men en helg nere räcker nog gott & väl ska bli så kul att dra ner med gänget träffa alla vänner där nere & släkten då också naturligtvis, blir en fullspäckad helg ;) Men som sagt inte jätte länge kvar tills festivalen drar igång så dags att börja planera & fixa så man vet att allt är klart. Kan hända att vi blir så pass många som ska åka härifrån så vi tar en Bil ner istället men som sagt sånt vi ska kolla upp nu & även om det inte blir bil så var biljetterna ganska billiga nu så det är lungt ! Men som sagt längtar iallafall till det blir dags & förhoppningsvis kommer vi ha lika kul som alltid ;)
Men nehe nu ska jag krypa ner i soffan & kolla på pussycat dolls 2 brukar vara rätt kul, oftast iallafall !
Hoppas alla läsare har en trevlig onsdag kväll?! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0