Måndag !


Jaha då var det måndag igen. Idag står ingenting på schemat jag & liam har en lugn & skön dag hemma. Passar på att sitta lite vid datorn medans han sover middag ;) Borde passa på att städa &  tvätta lite idag också får se om man okrkar det sen ! Får väll försöka ta oss ut på en promenad sen också om regnet håller sig borta !
Imorn & på torsdag blir det jobb vad som händer resten av veckan har jag ingen aning om än! Skönt att jobba lite då då även om det inte är så mycket än, men bara en månad typ till Liam börjar på dagis vilket kommer bli så skönt både för han & mig. Han kommer älska att gå på dagis ;)
Men nehe nu vaknar min lilla kille så nu ska han få lite mat.

Over and out.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0