Måndag.


Idag har jag passat på att göra lite hemma sysslor i lugn & ro Liam har ju blivit roade idag så då får man passa på. Liam blev så glad när dom kom idag så jag är glad för Liams skull & visst var det kul att träffa dom men känns också lite som att strö salt i såren eller vad man ska kalla det ! När jag träffar exets familj så saknar jag exet kanske inte så konstigt? Men det är sjukt jobbigt jag menar klart jag måste träffa dom för liams skull han ska ju få ha dom i sitt liv men jag ska ju inte ljuga om at det faktiskt fortfarande känns ganska jobbigt men det går väll över med tiden. Tror stor andledning till att det känns så är att vi aldrig riktigt fick ett ordentligt avslut så när det dyker upp något som påminner en om allt så öppnar man upp den där boxen man aldrig riktigt stängt. & nu menar jag inte att vi inte gjorde slut ordentligt eller inte gått vidare osv utan jag menar att allt gick så fort han bara gick ut genom dörren & sen sågs vi inte mer vårat liv ihop var liksom över på ett par sekunder bara sådär & det känns konstigt ibland. Men iallafall jätte kul för liam att dom är här & liam har verkligen haft en toppen dag ;) Han somnade som en stock ikväll, hehe !
Vilket jag tror att jag också kommer göra ;)
Men nehe dags för sängen känner mig trött som fan idag har varit en lång dag!
Hoppas ni läsare har haft en bra dag?

& by he way fan vad jag hatar anonyma kommentarer om du tar dig tid att skriva eller har en åsikt så våga stå för vem du är så jävla onödigt annars !

Over and out..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0