Silikonbröst hot or not?!


Jag har sen länge velat skaffa silikon i brösten oavsett vad andra tycker & tänker så är det något jag vill göra! Men har bestämt mig för att ge det exakt ett år, så alltså om jag är lika säker om 1 år som jag är idag så blir det inlagt silikon utan tvekan ;) Vissa kanske tycker detta är fult andra onödigt osv men det är vad jag vill ha & det är inte heller något jag gör för någon annan utan något jag gör för mig själv! & har inte tänkt mig några mega bomber som är i vägen jämt utan bara lyfta dom lite & lägga i lite silikon !
Men så vad tycker ni om silikonbröst?!



hot or not?


Postat av: P U S S Y D O L L

Jag tycker det är onödigt, om man tex inte har A-kupa när man är 30 år eller så. :} Jag tycker man ska vara nöjd med hur man ser ut. Det var mitt ord. ;p

2008-07-09 @ 21:05:53
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Therese J

Då är vi två i det. Haha, funderar okså på att göra det snart men pojkvännen vill inte och måste få ihop pengarna. Har inte bestämt storlek än.



kram =)

2008-07-12 @ 11:57:31
URL: http://bloggis.theresejansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0