Tisdag ...


Jaha nu sitter man här framfördatorn & äter lite choklad gott gott ;) Har dock varit aldeless för onyttig på sistonde har nog haft en period då man varit lite smått nere är alltid extra sugen på godis då, illa ! Men iallafall får bli slut på det nu har lovat mig själv att efter nästa vecka så får det bli slut på godis ätandet då blir det bara godis på lördagar helt enkelt, hehe ;)
Blev inget a6 idag tiden sprang iväg men jag & syrran tog en tripp in till nässjö käkade lite lunch på bryggeriet & sen vad vi kallar speed shopping, eftersom vi hade ont om tid men inte kunde hålla oss borta från att shoppa så i stort sett ordagrant sprang vi igenom butikerna, hehe ;)
Köpte en crocker jeans kjol & två stycken bas linnen ett vitt & ett svart alltid bra att ha eftersom man kan ha det till det mesta & så köpte jag lite strumpbyxor vilket alltid går åt ibland undrar jag vad jag gör av alla tusen par jag köper, hehe ;)
Men som sagt mycket mer än det hann jag inte inhandla idag.
Ska kolla klart på filmen jag börjat kolla på på 5:an & sen blir det sängen.
Imorn har jg ingenting inplanerat än får se vad man känner för imorn !


Over and out.


Postat av: Linn

Åh, tack så mycket :D

2008-07-08 @ 22:23:43
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: therese

Trevlig blogg du hade :) a6 är ett roligt tidsfördriv haha, jag brukar släpa med min kille dit då speciellt till h&m där det ryker lite pengar :p

Jag tycker jag jämt köper strumpbyxor, men jag har aldrig några fast de kanske beror på att jag är expert på att ta sönder dem ;p

2008-07-09 @ 01:30:33
URL: http://rockztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0