Torsdag ..

Redan tordag igen & snart helg, veckorna springer verkligen förbi. Idag har man jobbat 10-16 var trött som fan imorse eftersom Liam väckte mig tidigt men när jag väl kom till jobbet så piggnade man till skönt att jobba förmiddag & inte kväll iallafall. Efter jobbet fick jag mig ett gott skratt då jag skulle köra hem i peters bil & inte lyckades lägga i backen, haha ibland är man nog bra blond ;) fast var inne & hämtade patrik & bad han prova & han fixade det inte heller så helt dum behövde man väll inte känna sig, men slutade iallafall med att vi knuffade ut bilen ha ha ;) & peter fick sig ett gott skratt när jag skulle talaom vad som hänt. Sen åkte iallafall jag & syrran in till stan för jag skulle kolla p en lägenhet i stan & den var så fin bara att hålla tummarna även om det känns ganska kört eftersom dom som kollade först antagligen skulle ha den, men som sagt får se helt enkelt ! Sen drog vi en sväng & handlade lite & köpte mjukglass alltid lika gott i värmen sen var det bara att skynda sig hem igen eftersom Peter passade Liam. & när jag kom hem gjorde jag liam iordning för sängen & sen la honom blev en del protester men sen somnade han gott & nu sitter jag är & bloggar efter att ha kollat på alvin & gänget, shit vilken bra film bjöd på en massa skratt ;) Men nehe snart dags för sängen pasa på att sova medans man kan & sen ska man ju joba typ hela helgen också så då behöver jag min sömn !




Denhär filmen är absolut något man ska se ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0