Saknad eller något..


Jag vet inte vad som är fel på mig har haft ännu en sån där dag av saknad, sånna dagar jag inte har så ofta längre. Men nu har jag haft 2 på rad, konstigt ! Jag är glad att jag inte har exets nummer kvar just nu för i sånna här svaga stunder är det lätt att det blir skickat ett sms som man senare ångrar. Även om det skulle vara så att jag saknar honom så vill jag ju inte att han ska veta det ! För vem vet om det verkligen är riktig saknad eller bara dagar av svaghet dagar då man önskar man hade närhet & kärlek. Fast visst ska ju erkänna att det var jobbigare att komma över exet än vad jag någonsinn trott, tror helt enkelt jag älskade honom mer än vad jag trodde men sen är det ju så att sometimes love just aint enough. Men nehe som sagt sånna här dagar är jobbiga även om dom är bra också men man känner sig så känslosam så ömtålig på något sätt. Men det bästa med sånna här dagar är att man vet att dom passerar & dom blir färre & att sakna någon eller något ibland är väll inte mer än mänskligt?!
Men nehe dags för sängen, imorgon är en ny dag ;)  




Tycker om denhär låten vet inte om det är låten i sig eller om det är texten, vad texten i låten betyder för mig !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0